Postcards from the Finnish Lapland

1/19/2019

I have nothing much to say about these photos from these stunning views in Lapland, so I decided to just post them without further explanations. Maybe they'll work as travel inspiration to someone, maybe they'll be just pretty to look at. I've seen other bloggers post "postcards" from all over the world, so why not me as well. Me and my sister did a trip up north when I was visiting Finland over Christmas, and well, isn't my country just stunning? 

Minulla ei ole juurikaan sanottavaa näistä huikaisevan upeasta Lapista otetuista kuvista, joten päätin vain postata ne ilman kummempia selityksiä. Ehkä ne toimivat matkainspiraationa jollekulle, ehkä ne ovat vaan kaunista katseltavaa. Olen nähnyt muidenkin bloggaajien postaavan "postikortteja" ympäri maailmaa, joten miksen minäkin. Minä ja siskoni tehtiin reissu pohjoiseen, kun olin Suomessa joulun aikoihin ja no, eikö mun kotimaa vaan olekin mahtava?
I love Finland and I love winter, but those couple of weeks of the cold and snow are enough. I wouldn't want to go back to those dark, never-ending winters. What is your favourite time of the year?

Minä rakastan Suomea ja rakastan talvea, mutta nuo pari viikkoa kylmyyttä ja lunta olivat ihan riittävästi. En tahtoisi palata noiden pimeiden, ikuisuudelta tuntuvien talvien keskelle. Mikä on sun lempivuodenaikasi?

You Might Also Like

8 kommenttia

  1. En oo koskaan käynyt lapissa, mutta nää kuvat nyt viimeistään todistivat, että mun todellakin pitää! Tosi hienoja otoksia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehdottomasti suosittelen! Lappi on mulle itselle tosi rakas, eikä sen maisemiin kyllä koskaan kyllästy :)

      Delete
  2. Oi vitsi minkä värinen taivas näissä kuvissa on! On se Suomi niin kaunis maa ♥

    ReplyDelete
  3. vautsi on kyllä todella kauniita kuvia <3 Vitsi nyt tekisi kyllä mieli matkustaa pitkästä aikaa taas Lappiin!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiitos! Lappi on kyllä ihan huisi matkakohde :)

      Delete
  4. Niin kauniita kuvia! <3 Nää aurinkoiset pakkaspäivät on tosi kauniita, mutta muuten kyllä inhoon talvea! Ihan lempparivuodenaika on kevät ja kesä! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aurinkoiset pakkaspäivät on kyllä ihan parhautta! Mutta mulle kyllä riittää tuo parin viikon reissu per talvi niihin pakkasiin haha :D Kevät ja kesä on kyllä ihania!

      Delete